Testa braucienā Opel Astra: kas jums jāzina, pērkot

08-июн, 19;28 admin 11 782
Opel paziņoja vēsturisko peļņa ir gandrīz miljards eiro par 2019 gadā. Panākumi nāca pēc 20 gadiem masveida zaudējumus, un prognozes līdz 2020.gadam, vismaz, tikpat optimistisks. Bet šī peļņa nevar iegūt bez upuriem, tā kā autobūves nozare ir iegājusi periodā neliela krituma peļņas izmaksas izstrādājot jaunas tehnoloģijas. No šī viedokļa var teikt, ka atjauninājums modeļa Astra bija vērsta tikai uz sevi: efektivitāte.

Efektivitāte dzinējiem ar iespaidīgu kritumu patēriņa rādītājus un emisijas ir patīkami plusi. Visi spēka agregāti, kā arī pārnesumkārbas pilnīgi jaunas, un Opel saka, ka viņi ir atbildīgi par 21 procentiem samazināt patēriņa un emisiju diapazona Astra. Iespaidīgi, vai ne. Tomēr upura, kas veikti, lai sasniegtu šo līmeni, efektivitāti, mazāk patīkami lietotājam.
Dzinēju klāsts Opel Astra sastāv tikai un vienīgi no трехцилиндровых agregātu, kas ir neparasti kompakto modeli. Ir trīs 1,2 litru tilpuma vienību (ar sliekšņiem jaudu 110 zs s., 130 zs, s. un 145 k. s.), kas var pasūtīt tikai ar manuālo pārnesumkārbu, 1,4 l/145 zs s., ir pieejami tikai ar pārnesumkārbu CVT un diviem dīzeļa diskdziņiem jauda 105 zs s. un 130 zs s.http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/