Opel dodas uz PSA eVMP platformu

02-сен, 12;34 admin 1858
Opel turpina modificēt savu ražošanu un arvien vairāk pāriet uz PSA eVMP platformas standartu. Šī tehnoloģija ir tuvu parastajam CMP, taču tiek izmantota daudziem kompaktiem modeļiem, piemēram, Peugeot e-208. Tomēr Groupe PSA derības par elektrisko moduļu ratiņiem, kas kļūs par pamatu grupas nākotnes elektriskajiem transportlīdzekļiem.
Jauninājumi ietekmē gandrīz visus C un D klases modeļus. Līdz 2025. gadam Opel plāno lielāko daļu ražošanas pārcelt uz jaunu arhitektūru un visu spēkstaciju sēriju pielāgot jaunajām prasībām. Platforma veiksmīgi darbosies gan ar tradicionālajiem iekšdedzes dzinējiem, gan moderniem elektrības blokiem.

Platformas galvenā koncepcija ir tās elastība, mērogojamība un funkcionalitāte. Galu galā jums būs jānovieto dažāda veida akumulatori, kas aizņem maksimālo izmantojamo platību elektriskajos transportlīdzekļos. EVMP nedaudz atgādina līdzīgu MEB platformu no Volkswagen. Arhitektūra ir diezgan spējīga izturēt akumulatoru uzstādīšanu no 60 līdz 100 kWh, kas vidēji nodrošina 300-500 kilometrus.
Iespējams, ka parādīsies jauni hibrīdie transportlīdzekļi, kuros iekšdedzes dzinējs pildīs enerģijas ģeneratora lomu. Platforma ir tik elastīga, ka šo iespēju jau apsver Opel vadība.http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/